RUSH

ThePrisoner

New Member
Rocktähti rähinöi

03.01.2004

Tunnetun kanadalaisen rockbändin The Rushin kitaristi Alex Lifeson on taltutettu floridalaisessa hotellissa sähköpistoolin avulla.

Lifeson käyttäytyi väkivaltaisesti ja otti yhteen esim. hotelliväen ja poliisien kanssa.

Lifeson kerrotaan lamaannutetun pään alueelle osuneella laukauksella. Kitaristi vietiin sen jälkeen poliisilaitokselle kuulusteltavaksi. Putkareissu päättyi perjantaina, tiedot kertovat.

NO EN OLIS USKONU! :shock:


Oon aina digannu noista ukoista osaks sen takii ku tollasta ei tapahtunu, tietääkseni....
Vanhat miehet rähisee näköjään kans. No, loistokitaristi ja loisto bändi. YYZ jyrää edelleen.
 
Tuostakaan nyt ei tiedä yhtään mitä siellä oikeasti on tapahtunut, liikkeellä kun on ainakin kolme eri versiota tapahtuneesta. Toivon sydämeni pohjasta ettei Alex (Zivojinovich :D ) joudu syytteeseen tuosta, voisi nimittäin haitata ikävästi ensi vuoden 30-vuotisjulhakiertuetta. Eurooppakin olisi ohjelmassa yli kymmenen vuoden tauon jälkeen.

Mutta Rushin jätkät ovat silti mulle puolijumalia. :fist:

Edit: http://www.naplesnews.com/npdn/news/art ... 66,00.html
http://edition.cnn.com/2004/SHOWBIZ/Mus ... index.html

Jos vain lontoo taittuu niin tuolta lukemaan. Sitten samaaa aihetta hiukan keventäen: :D

http://www.cafeshops.com/freealexlifeson.9196224
 
Limelight said:
http://www.cafeshops.com/freealexlifeson.9196224

Okei, maailma on kyllä outo paikka. :roll:

Aina olen saanut Alexista hyvin rauhallisen kuvan ja on helppo uskoa/uskotella, että tuossa kahakassa ollaan poliisin puolelta oltu liikkeellä vähän riidan haasto mielellä. Tuollaista tapahtuu kuitenkin melko usein kaiketi. Vaikea sanoa, kun ei ollut itse paikalla.

No, eipä tuolla elämääni ole mitään vaikutusta. Oli hän sitten syyllinen eli ei. Rush on joka tapauksessa yksi maailman kovimmista bändeistä.

Kiitos linkeistä, Limey. :)
 
Mulla on Rushilta yksi ainut biisi, Hear 'n' Aid-kokoelmalla oleva liveversio Distant Early Warning:ista. Ihan hyvä, muuta ei ole tullut hankittua. Onneksi otsikkona oli Rush koska muuten en olisi tiennyt kuka tuo Alex on. Mielenkiintoista silti, ensin Nicko ja sitten tämä Alex, olisiko syynä tuo 50-villitys.

Ja muuten, poliisi ei koskaan haasta riitaa, no, ehkä tuolla suuressa maailmassa sitten.
 
rushfolo-010304_e.jpg


Ei ihan pienillä voimakeinoilla ole Alexia näköjään taltutettu. :shock:
 
Mulla on varmaan ihan perkeleen iso aukko sivistyksessä kun en ole perehtynyt bändiin tarkemmin ja syvällisemmin. Sanokaas ihmiset, mitkä levyt olisi aloittelijalle suotavia?
 
Minä aloitin Hemispheresistä kuulematta ennen yhtään biisiä, ja sekin toimi erittäin hyvin. Se ei ilmeisesti ole ainakaan ihan helpointa Rushia, joten ehkä se ei ole kuitenkaan ihan paras levy ensimmäiseksi hankinnaksi.
 
Starstruck said:
^2112, Moving Pictures, Presto ja Test For Echo.

Siinä on jokaisen "kauden" parhaat tuotteet mun mielestä.
Noniin, hain pari biisiä Moving Picturesilta netistä ( :oops: ) saadakseni hieman kuvaa musiikista ja perskeles, täähän toimii! Mukavaa vaihtelua ja kyllä kelpaa kuunnella. Nyt vaan levyjä metsästämään.

np: Rush - Vital Signs
 
Jeps, noitten Starstruckin mainitsemien levyjen lisäksi ehdottomasti Hemispheres, A Farewell To Kings, Grace Under Pressure ja Signals. Nuo kaksi viimeistä ovat enemmän tuota 80-luvun synakautta mutta toimivat silti kuin jokin pirun kovasti toimiva asia. (sori, Smell Of Resined Leather-rip off oli tuo sanonta). Ja tuon GUP:n neljä ekaa biisiä luulisi iskevän Maiden-diggariin kuin miljoona volttia.

Rush on mulle kyllä maailman parhaiden bändien listalla jaetulla ykkössijalla erään I:llä alkavan yhtyeen kanssa. :banana:

Edit: Joku otus hyppäsi näppikselleni aiheuttaen kirjoitusvirheen.

Edit 2: On se kyllä kumma miten kaikki tiedotusvälineet esittävät pelkästään tuon poliisin version tarinasta, ikään kuin se olisi absoluuttinen totuus, eikä Alexin pojan Justinin versiota edes mainita. Enhän minäkään tiedä, mikä tuossa on totta mutta kun siitä Alexista on vain saanut niin rauhallisen kuvan haastatteluiden ja videoiden perusteella. :?
 
Noniin, tuli kaupasta ostettua Rush In Rio DVD:n ja voi vittu ku toimii! Bändi kiisi suoraan TOP5:seen ja rumpali TOP3:seen :shock: Aivan tajuton kannuttaja!
 
^Minuakin himottaisi tuo DVD ihan tosissaan, mutta rahatilanne on nyt niin pahassa kunnossa, ettei tuota ihan heti ainakaan tule hankittua. :cry: Muutamia levyjäkin pitäisi tässä ostaa ensin, kuten Moving Pictures. A Farewell to Kingsiä ja Hemispheresiä olen viime päivinä taas luukuttanut oikein antaumuksella, ja olisi hauska kuulla välillä jotain muutakin. :wink:
 
Ei trooper, kyllä se Neil Peart on maailman kaikkien aikojen kovin kannuttaja. :D Tekniikkaa ja tyylitajua samassa paketissa. Rumpusoolotkin ovat enemmänkin omia biisejään, kuin sooloja. Kaikki jotka ovat nähneet Dion Evil Or Divine-dvd:n tietävät miten tehdään huono rumpusoolo.
 
Lähiaikoina olisi aikomus ostaa Rushin levy...
En ole yhtään bändiltä materiaalia kuullut, joten apu olisi tarpeen... :D
 
ewil said:
Lähiaikoina olisi aikomus ostaa Rushin levy...
En ole yhtään bändiltä materiaalia kuullut, joten apu olisi tarpeen... :D
Moving Pictures on ehkä "helpoin" levy aloittaa. Kannattaa tutustua ihmeessä! :)
 
trooper^^ said:
Moving Pictures on ehkä "helpoin" levy aloittaa. Kannattaa tutustua ihmeessä! :)
Olen juuri CDONissa ja pitää tutustua uusiin bändeihin... :)
Dream Theater on toinen mihin kai pitäisi sijoittaa...
 
Back
Top