Treidausta

DejaWu said:
Kax, Yx treidi olis mahd.
Hoh, oikeen yxkax, rix rax ja pox.

Miten sit käytännössä tuo netti treidi onnistuu? Irc? Dc++? :?
Tradet onnistuvat hyvin pitkälle IRC:n kautta, mutta tämän joulukuun boottia en usko heti MP3-lähteisenä näkevän, ainakin luulen. Ei kuulemma videoboottiakaan aleta rippaamaan.
 
Toi video bootleg kiinnostaa toimiiko se lähetän 2 vhs ja saan yhen vai dvd:lläkö sen vai vcd:nä? :err: niin ja tietysti oon ihan pelkästä ääni bootistakin kiinnostunu :)
 
Theoden said:
Toi video bootleg kiinnostaa toimiiko se lähetän 2 vhs ja saan yhen vai dvd:lläkö sen vai vcd:nä? :err: niin ja tietysti oon ihan pelkästä ääni bootistakin kiinnostunu :)
Siis käsittääkseni ihan vain DVD on saatavilla. VHS:ää nyt taas tuohon VCD:hen kannata sotkea kumminkaan.
 
Niinno paljastetaan nyt sekin että videoboottikin löytyy, ja se on DVD-formaatissa. Turha noita enään millekään CD:lle saatikka VHS:lle ole enään tunkea. DVD on se oikea. :D

Videosta vielä sen verran että koko keikka se ei ole, noin 45min.
 
mariner said:
Niinno paljastetaan nyt sekin että videoboottikin löytyy, ja se on DVD-formaatissa. Turha noita enään millekään CD:lle saatikka VHS:lle ole enään tunkea. DVD on se oikea.
No ei tuo kyllä kovin suuri paljastus ole, ainakaan kenellekkään tätä threadia lukeneelle.
 
Mua kiinnostais kanssa toi Hesan 21.12.2003 keikka. Tosin losslessina ei multa löydy, kun 3.11.1984 Gothenburg-keikka, joten 2:1 vaihto sopisi minulle myös erittäin hyvin. Eli jos jotain kiinnostaa, niin ilmotelkaa vaikka yksityisviestillä.
 
Joo, muakin kiinnostaa toi 21.12. keikka. En vielä omista yhtään boottia ja tarkotus olis alkaa keräilemään ja tosta keikasta olis mitä parhain alottaa! 2:1 systeemillä. jos joku on halukas semmosen säätämään niin voi yv:llä ilmotella.
 
En halua näistä booteista uutta harrastusta, vaan enempi sellaisia "matkamuistoja" (Tai, mistäs sitä koskaan tietää vaikka innostuisi?)

Suurin mielenkiintoni kohdistuu juuri tuohon 21.12 keikkaan.

Lisäksi en pahakseni pistäisi 27.10.1995 Kulttuuritalon keikasta, koska sielläkin tuli aikanaan hilluttua.

2:1 on kohdallani ainoa vaihtoehto, jos et jostakin syystä halua "mummovainaan villasukkia vaihdossa" :p

YV:tä PLEASE
 
Sain äsken vahvistuksen puhelimitse, Helsingin keikasta on toinen audioversio Heavy Metal Capitalin ohella. Tätä versiota voimme kutsua nimellä Santa Claus Playing Guitar. Mulle on kyseinen bootleg tulossa, joten treidaajat, YV:tä kehiin! 2:1:siä en pahemmin jaksa tehdä, mutta 3:1 kelpaa 8)

edit. Vaihto DVD-levyihin onnistuu myös
 
Timbe ja mariner, sitten kun saatte käsiinne tuon toisen version, niin voisitteko laittaa jonkunlaisen arvion ja vähän vertailla soundeja ym. että kannattaako sitä alkaa metsästämään. En kyllä millään voi uskoa, että se voisi olla parempi laatuinen kuin Heavy Metal Fucking Capital. Tai sitten on ollut johto kiinni mixauspöydässä... 8)
 
Juu toki. Tällä kertaa kyseessä on sama äänittäjä kuin kuka Helsinki in the Darkilla oli. Ja äänenlaatu pitäisi hänenkin työssään olla nyt parempi. :D
 
Vielä tota 21.12 boottia metsästän. Mieluiten vaihtasin 2:1, ellei Drammen 1986 (mp3) tai Roskilde 2000 (mp3) kiinnosta. Yv:tä, kiitos.
 
Hesan DVD-bootleg kiinnostaa eli te joilta sen mahdollisesti voisi saada, ottakaa yhteyttä. Joko 2:1 treidinä tai sitten vaihto audio bootlegeihin, ihan miten vaan.
 
Hmm.. jotain tämmöisiä olisi haussa mm.

2000-06-29 Roskilde 2CD
1999-09-23 Milan 2CD
1996-06-13 Holland 2CD
1990-12-17 Wembley War Machine
1988-10-01 Gothenburg 2CD

Ja siis CD-bootteina, kun noita mp3-sourceja jo ihan suoranaisiksi paskoiksi haukutaan. Muitankin tunnetusti hyviä eri kiertueiltakin saa tarjota. Vaihtoehtoina vaihtoon melkeinpäs 2:1 tai sitten videot. Postia tai messua, kummin vaan jos halukkaita on.
 
Olisin kiinnostunut 21.12-keikasta vaikkapa 2/1-treidinä. Ainut mitä minulta löytyy on Ed Huntourin suomen keikka, eli jos se kelpaa jollekkin niin hjyva
 
Eikös joku voisi pistää tuota hesan boottia levitykseen tonne mp3 hubille. :? niin sitten voisivat kaikki jotka ei ole mitään keräilijöitä vaan enemmänkin muistoksi hakevat sitä käydä lataamassa sieltä.
Säästyisi monet monelta vaivalta...
 
ei millaan pahalla, mutta jotenkin tuntuu olevan semmonen EI mp3 formaattia hesan keikasta ikina mentaliteetti menossa. Missa taa treidauksen fiilinki on? Ehka naa loosless friikit vois tajuta etta monet ei todellakaan halua mitaan loosless jattia, vaan mp# on ihan riittava. Nyt te friikit ehdon tahdoin haluatte jattaa meidat muut tan treidi mahkun ulkopuolelle ja nain ollen saada mahkua kuunnella sita boottia. Vahan vois niinkuin ajatella ja tajuta etta bootien pitais kuiteskin olla vapaasti saatavilla, myos eri formaateissa.

Lisaksi oon kuunellut loosless bootin ja si mp3 vversion eika mun korvani hairiintynyt laatu erosta. Jos jonkun korva hairiintyy se on ihan ok, voisitte kuiteskin antaa meille huono korvaisillekinnmahkun nauttia naita bootteja.

Siinahan tata vuodatusta nyt si tulikin :p
 
Back
Top